måndag 26 juli 2010

LÄNGE SEN SIST........

Hej alla gooa vänner.. ..nu var det ett tag sen sist.....
det har varit lite mycket så jag har valt att ta
en paus från bloggande ett tag ..men nu så hoppas jag vara
tillbaka lite smått...

Här hemma händer det en hel del
vi håller på att bygga ut huset ..ett kontor ,toalett
och matrum det blir sååå fint..

Vi har semester fortfarande så vi njuter i massor
har varit i väg 10 dagar till Kreta det var så underbart...
sol -bad-god mat -underbara vänner..kan det bli bättre..

(Kan ej få in bider -såni får hålla tillgodo med bara text idag)

Kramar Maria!

3 kommentarer:

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej gumman!

Åh vad det var länge sedan nu du är saknad ska du veta! Jag och AM pratade om dig här om dagen, att det var så länge sedan!

JAAAA kom in till mig. Jag är ju ensam i butiken så det är oftast jag som är där. Adam får hoppa in i bland men det är väldigt sällan.

Åh vad spännande att få se hur det blev i huset!

Kramar i massor!

Anna

Unknown sa...

Hej vännen,

Så roligt att du e tillbaka.
Härligt att läsa att Ni håller på med så roligt projekt därhemma.
10 dagar på Kreta kan aldrig vara fel!

När du besöker Annas butik ge henne en kram från mig.

Jag saknar alla er Västerås töser sååååå mcyket!

Kramisar Jeanette

Synnøve. sa...

En nattlig visit hos dig.
Tänkte bara se efter hur du har det.
Kram Synnöve.